Combi Thailand/Maleisie

Een verre reis naar het land van de glimlach. Maar nu, hoe pak je het aan? Twijfel je over je bestemming of heb je vragen of tips over de voorbereiding? Hier kun je ze kwijt.

Re: Combi Thailand/Maleisie

Ongelezen berichtdoor Torra » September 9, 2014, 5:07 pm

Enkele dingen om te doen in Chiang Mai behalve de bekende markten op zaterdag en zondag. Vooral met kinderen leuk denk ik. Geen eigen ervaring hoor!

Eagle Track Zipline tour in Mae Rim
Balloon Adventure Thailand Doi Saket
Chiang Mai Adventure Land in San Sai

Fietsen als je durft. En genoeg tourtjes naar de bergstammen daar te boeken. Maar dat weten anderen beter dan ik.
Thailand and Corsica addict for ever...........................
Gebruikers-avatar
Torra

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Daantje » September 9, 2014, 7:09 pm

Bedankt! Dit klinkt super leuk voor de kids!
Zo'n tour wil ik inderdaad wel maken, gewoon voor het idee, zien ze dat ook eens.
Ik heb weer genoeg op te zoeken vanavond.
Daantje

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor tempelflower » September 12, 2014, 9:36 am

Ff snel

Rainforrest hebben wij wel ervaring, super benb vooKl voor die prijs, schoon en er hangt een gemoedelijke sfeer. Op loopafstand van de Petronas towers en de grote shopping mall met achtbaan. Om de hoek een super foodcourt op straat.
Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg
Gebruikers-avatar
tempelflower
Site Admin

Images: 56
Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Daantje » September 23, 2014, 12:34 am

Bedankt jongens, ik ben alweer een stukje verder opweg.
Die ziplinen gaan we doen, ik heb het reisverslag gelezen, super leuk!
Ik heb natuurlijk nog genoeg vragen, ik wil nog een dagtrip maken in Chiang mai naar wat bergstammen, georganiseerd is dit geen probleem maar ik zou liever op eigen houtje gaan met een leuke chauffeur of zo. Ook in Kuching zou ik het leuk vinden om naar zo'n longhouse te gaan, ik weet alleen nog niet of het mogelijk is om dit op eigen gelegenheid te organiseren. Nog genoeg te regelen dus!
Vandaag een (kleine) tegenvaller gehad, ik wilde graag het rambutri inn boeken maar iemand was me voor, nu heb ik het prince palace maar geboekt, ook een goed hotel natuurlijk maar rambutri inn leek me toch wel wat knusser.
Voor nu liggen Bangkok, prince palace- Arjen natuurlijk- het oriental kwai, Kanchanaburi en het permai resort in Kuching vast.
Daantje

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Corrie » September 23, 2014, 8:08 am

Daantje schreef:Vandaag een (kleine) tegenvaller gehad, ik wilde graag het rambutri inn boeken maar iemand was me voor, nu heb ik het prince palace maar geboekt, ook een goed hotel natuurlijk maar rambutri inn leek me toch wel wat knusser. .

???????
Wanneer ga je Daantje?
Gebruikers-avatar
Corrie

Images: 0
Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Torra » September 23, 2014, 11:19 am

In zomer 2015 toch Daantje? Wel heel raar dat het nu al vol is, kan het me bijna niet voorstellen. :shock:
Thailand and Corsica addict for ever...........................
Gebruikers-avatar
Torra

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Daantje » September 23, 2014, 11:21 am

We wilden de nacht van 12 op 13 augustus 2015 boeken maar de familiekamer is zowel op de site van rambutri als op booking.com vol. We kunnen wel 2 kamers boeken maar dat vind ik zo ongezellig.
Prince palace is natuurlijk ook heel goed, de kinderen kijken nu al uit naar het zwembad dus misschien niet eens zo'n slechte keuze :lol: het was ook meer zoiets van, een keer wat anders en wat kleiners, we hebben bij het prince palace hotel echt een paar dagen nodig gehad om de weg te kunnen vinden, maar die kennen we nu :lol:
Daantje

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Daantje » September 23, 2014, 11:27 am

Afbeelding
Het is ook precies die ene nacht dat wij willen/kunnen dat het vol is. :(

Oeps, leesbrillen uit de kokers halen dames, ti's wel heel klein, sorry.
Daantje

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Maliana » September 23, 2014, 4:04 pm

Vervelend Daantje, Rambuttri heeft inderdaad maar een paar (2?) familiekamers. Je hebt ook bij verre reizen met kinderen aangegeven dat je daar heen ging? Volgens mij wordt dat forum ontzettend goed gelezen. En ik heb het idee dat de meeste daar de hotels ed overnemen van de andere. Ik vroeg je vorig jaar nog om Salad hut niet meer te noemen omdat het helemaal vol zat met Nederlandse gezinnen met kleine kinderen en ik daar het center parcs gevoel had . :o please niet meer noemen, de family beachfront zit voor mijn periode volgend jaar ook al weer vol :roll:

Goed dat je niet 2 kamers heb gekozen bij Rambuttri, ik heb het wel eens geïnformeerd maar ze kunnen niet garanderen dat je naast elkaar zit. Het is zo groot daar, ik vind het niet gezellig als de meiden op een andere verdieping zitten.

Een paar jaar geleden heb ik ook bij een reisburo tickets geboekt wat ook later betaald kon worden. Helaas kwam er toen een paar keer na het boeken maar voor het betalen een brandstof toeslag. Ik baalde echt want de tickets kostte op het laatst een paar honderd euro meer.
Ik heb ergens gelezen dat er toeslagen van de brandstof aan kunnen komen ivm het omvliegen door de aanslag op MH17 . Misschien verstandig om even te informeren bij het reisburo hoe het zit? Ik ga ervan uit dat als je via internet boekt en meteen je e ticket krijg en betaal die toeslagen niet verrekend kunnen worden maar misschien zit ik helemaal fout!
Maliana

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Daantje » September 23, 2014, 7:12 pm

Ik heb dat inderdaad weleens gelezen van die extra toeslagen maar heb het zelf nog nooit meegemaakt, ik hoop eigenlijk deze keer ook niet :cry: ik zal dat nog wel eens navragen hoe dat zit.
En inderdaad jammer van Rambutri maar ja met maar 2 familiekamers zitten ze natuurlijk ook wel snel vol, volgende keer beter :D
Daantje

Nationale Vlag:
Netherlands

VorigeVolgende

Terug naar Voorbereiding & Planning