Zuidwest USA in 2015?

Thailand is de favoriet. Maar onze globetrotters zijn gek op reizen. Nog meer vragen, tips en ervaringen over andere landen, kun je hier plaatsen.

Re: Zuidwest USA in 2015?

Ongelezen berichtdoor Hoeksie » November 25, 2014, 4:41 pm

Mooie route Maikel. North Rim ben ik nog niet eerder geweest. South rim wel en dat vonden we destijds niet fantastisch. Maar ja, we hebben toen ook alleen vanaf de Rim in de Canyon gekeken. North Rim is zeker een idee en neem ik in overweging.

De stop bij Topock Bay vind ik een uitkomst en brengt meer relax. Meteor Crater erbij is ook een mooie toevoeging.

Dankjewel voor je toevoegingen. Nu nog wachten op een akkoord en dan de tickets boeken. Heb een optie staan tot morgen 17.00 uur met mooie prijzen voor de tickets, dus hoop voor die tijd een akkoord te hebben.
Hoeksie

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Hoeksie » December 9, 2014, 8:42 pm

Haha, onze plannen zijn weer eens aangepast. Nog wel naar Zuid West, maar inmiddels is het reisgezelschap uitgebreid met mijn vader en zijn vrouw en hebben we de vluchten en een grote camper in optie staan. Van de week gaan we boeken.
we vliegen naar Denver, bezoeken dan vrienden en vliegen vervolgens zoals gepland door naar Las Vegas. Vanaf daar maken we een 1/2 rondje naar Los Angeles en vliegen vanaf daar weer huiswaarts.
We laten mijn vader en vrouw achter want die gaan dan nog een maand rondtrekken aan de oostkust.
Hoeksie

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Mojo » December 10, 2014, 8:45 am

Het wordt alleen maar leuker zo te lezen Hoeksie :D Reisplannen zijn er om weer veranderd te worden en nog leuker ter plekke een heel andere route te gaan.
Wie samen ver en lang kan reizen kan ook samen leven
Mojo

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Hoeksie » December 12, 2014, 9:21 pm

En vandaag heb ik de boeking definitief gemaakt. 19 dagen uit en thuis in eenmooie omgeving met hopelijk mooi weer.
De planning kan beginnen (nou ja, had ik al voor een groot deel klaar, met dank aan Michael :!:
Hoeksie

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Maikel » December 13, 2014, 12:39 am

Hoi Hoeksie, ik ben benieuwd hoe de nieuwe wensroute er zal uitzien.
De grote bocht van LA kan je eventueel via Death Valley aanvangen ( en er overnachten in Panamit Springs / en zo verder via Badwater en Jubilee Pass naar Las Vegas… ;)
If the facts changes - I change my mind
Gebruikers-avatar
Maikel

Images: 0
Nationale Vlag:
Belgium

Ongelezen berichtdoor Hoeksie » December 15, 2014, 10:42 pm

Ben ik een weekendje weg, loopt de boeking USA mis. Balen, camper Las Vegas - LA is niet meer te huur. Ook Denver - LA is geen optie, Las Vegas- Las Vegas ook niet, want de vluchten vanuit Las Vegas naar huis zitten vol.

Bluh, that sucks. We hebben nu onze hoop gevestigd op camper huur vanaf en naar Los Angeles.
~Morgen hoor ik definitief of het zo kan. Schat van wel, maar balen is het wel, want dit is echt onze derde keuze ouzo.

Maar ja, dan kan het het plannen echt beginnen :)
Hoeksie

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Torra » December 16, 2014, 12:10 am

He bah!
Succes Hoeksie!
Ik weet niks van Amerika, maar moet je bij deze laatste optie dan ook je vlucht veranderen?
Thailand and Corsica addict for ever...........................
Gebruikers-avatar
Torra

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor Mojo » December 16, 2014, 3:37 pm

oh wat jammer nu, hopelijk lukt het nu wel met de nieuwe optie.
Het is lang geleden dat ik in USA was (1995) maar kan me nog wel herinneren dat het A en meteen ook B zeggen was of het nu om vluchten, auto of hotels ging, het is niet te vergelijken met Thailand waar (bijna) alles nog op de dag zelf kan geregeld of veranderd worden.

Succes Hoeksie met de planning!
Wie samen ver en lang kan reizen kan ook samen leven
Mojo

Nationale Vlag:
Netherlands

Ongelezen berichtdoor sinole » December 17, 2014, 2:37 pm

Oh get wat balen. Dat is dus even resetten en opnieuw bekijken. Succes!
sinole

Ongelezen berichtdoor Hoeksie » December 21, 2014, 12:03 am

We hebben gereset inmiddels :D .
Camperhuur is geworden LA-LA. 2dagen camperhuur langer dan oorspronkelijk gepland en daar kunnen we prima een rondje mee maken.
We starten met LA-Death Valley -Las Vegas. Vandaar richting Zion-Bryce-Page en vandaar kijken we hoeveel tijd we hebben. Op het lijstje staan:
-Monument Valley
-Grand Canyon (must, South Rim, want north kan nog dicht zijn begin mei)-Sedona
-Joshua Tree NP
-evt nog Monument Valley

Meer is niet haalbaar in de tijd die we hebben.
Hoeksie

Nationale Vlag:
Netherlands

VorigeVolgende

Terug naar Around the globe